GENERELLE BETINGELSER
Priser
Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK
selskabs priser kan ikke kombines med andre tilbud eller rabat aftaler.
Kuvertprisen inkluderer
Fuld opdækning i form af: Hvideduge, husets simple blomster, stearinlys, service, og servietter.
oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut.
hvis man køber ekstra pakke med fri øl, vand og vin er sidste udskænkning 20 min. Inden arrangementet er sat til at slutte.
Oppyntning og adgang til lokalet
Pynt, bordkort, bordmenu. Etc. Er ikke inkluderet i prisen.
Værterne har tidligst adgang til lokalet 20 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt.
vi står gerne for at placere bordkort, småpynt, efter aftale, så længe det leveres 3 dage før ankomst.
Tilkøb
Tilkøb af ekstra time aftales senest 7 dage før arrangementets start: 75 kr. pr. time pr. gæst, MAN BETALER FOR DET ANTAL GÆSTER SOM DER ER BESTILT TIL FRA START
Tilkøb af ekstra time på aftenen: 100kr. pr. time pr. gæst MAN BETALER FOR DET ANTAL GÆSTER SOM DER ER BESTILT TIL FRA START
Tilkøb af ekstra timer på aftenen skal aftales senest 1 time inden den normale sluttid, og skal være i overensstemmelse med de pågældende tjenere på aftenen.
Bestilling
Vi fremsender ordrebekræftelse på selskabet med angivelse af aftalt menu, priser, antal deltagere m.v. når arrangementet er endeligt aftalt.
I forbindelse med reservation, vil Rungsted Kro opkræve et depositum svarende til 50% af prisen. Depositum fratrækkes den endelige regning og tilbagebetales ved rettidig afbestilling, men refunderes ikke ved eventuel afbestilling efter nedenstående regler.
Varighed
Brunch arrangement 11.00-14.00 (3 timer)
Frokostarrangement kl. 11.30 – 16.30 (5 timer)
Aftenarrangement kl. 17.00 – 23.00 (6 timer)
Ved selskaber som benytter lokalet efter 23.00 skal dørene lukkes hvis der spilles musik, dette er af hensyn til naboer.
Rygning skal efter kl. 23.00 forgå nede i gården, og ikke på terrassen grundet stråtaget
RESERVATIONSBETINGELSER
Vi tager altid imod selskaber, men jo tidligere de reserverer, desto bedre. At være i god tid hjælper både dem selv og os, da det giver bedre chancer for, at vi har plads, samt længere tid til at planlægge deres arrangement.
Reservation og bekræftelse ved selskaber over 8 personer, skal ske skriftligt per mail: post@rungstedkro.dk
Endeligt antal gæster skal være meddelt per mail eller telefonisk senest 8 dage før afvikling.
Afbudsbetingelser & krav på godtgørelse
Afbestilling af selskab større end 8 personer skal ske skriftligt senest 3 uger inden dato for afvikling.
Selskab over 35 pers. skal ske senest 4 uger inden dato for afvikling.
Ved konfirmation
Depositum ( 5000kr.) skal indbetales ved bestilling af selskabet
Aflyses der senere end 6 mdr. inden selskabets arr. dato går depositummet til godtgørelse til Rungsted kro
INDBETALING SKAL SKE PÅ JYSKE BANK KONTO:
Reg. 7136
Konto. 1016604
STRÅTAG
STRÅTAGET ER FORBUDT OMRÅDE OG DESVÆRRE ISÆR FOR BØRN, VI HAR OPLEVET AT DET ER BLEVET UDSAT FOR HERVÆRK.
SER VI AT DETTE IKKE OVERHOLDES, OG SKADER. KOSTER DET MIN. 5000KR. I BØDE SOM VÆRTEN HÆFTER FOR.
( NØJAGTIG PRIS BLIVER UDREGNET AF DEM SOM SKAL LAVE FEJLEN)
HVORFOR VI SER AT VÆRTEN GØR MEGET OPMÆRKSOM PÅ DETTE.
VI ER BLEVET NØD TIL AT FJERNE FARVER TIL BØRN, DA DETTE DESVÆRRE HAR RELULTERET I AT BØRN TEGNER PÅ VORES GULVE, VÆGGE SAMT STOLE.
MEDBRINGER I SELV, SKAL I GØRES OPMÆRKSOMME PÅ HVIS OVERSTÅENDE SKER, SKAL DER BETALES FOR EVT. RENGØRING, ERSTATNINGS OMKOSTNINGER, AF MALING, STOLE M.M
Afbud på selve dagen
Ved afbud på selve dagen (samt op til 3 dage før afvikling) skal kuvertprisen betales for antal afbud.
Lån af kroens elektronik
Ved lån af kroens AV-udstyr i det ene lokale på 1. sal ( det er kun i det lille lokale ) samt lån af højtaler m.m ønsker vi at passe på tingene så andre også kan få glæde af dette.
ved ødelæggelse af kroens ting, bliver der pålagt erstatning beløb på selskabets regning.
Betaling
Betaling skal ske på selve dagen. På kort eller kontant.
Kontakt
Har du spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os
på mail: post@rungstedkro.dk
eller telefon: 45 86 69 70